Saturday, July 21, 2007

真的可惜你不在

20 July 2007
Lonely Friday (25 Degree Celsius)
Night @ 2359 (Washington DC Time)
Listen: 可惜你不在 by 戴爱玲
Mood: *I am lonely*

Just feeling a little lonely on a Friday night.

Nothing much perhaps

And then I realised that I do have faith, faith in myself, faith that I would one day meet someone who would be sure that I was the one

或许我注定就这样过了一生…可是真的可惜你不在我旁边

I miss you so much… Why..? When I don't even know who are you...

可惜你不在 by 戴爱玲

这一次我要把长发弄乱, 反正天再冷, 躲不进你的胸怀
推开了你的手, 泪流满腮不怕你嘲弄, 不怕你冷漠
此刻只想要耍赖

这一夜最好先说出good bye
戏拖得太久, 傻女生也会学乖
喝不下这杯酒, 苦涩来得好快
让你去作梦, 让你去摸索
让你与我无关

我爱我盼只可惜你不在
我爱上的从来只是幻影
从不存在

我爱我盼只可惜你不在
说好彼此要真心对待
说过的话变成了负债
不能向你讨的爱
我怎能锁在心上

说好彼此要真心对待
已经证明撞上了冰山
不能为你留的爱
我最好忘得痛快

1 comment:

MightyMouse said...

Tag, you’re it! Join the Save the Bears, Save the World Meme started by FiveCats Mom. Stop bear bile farming today.

My tag: http://mycatscove.blogspot.com/2007/07/save-bears-save-world.html

Original tag: http://fivecats.blogspot.com/2007/07/save-bears-save-world_13.html#links